ENGLISH VERSION 
Victor Cudjoe is a young ghanaian cyclist, he competes in Ghana and in other countries within West Africa and he contends in a local cycling team. In 2013 he won one stage of Tour of Ghana and he dreams to be like Alberto Contador
“My name is Victor Cudjoe, I’m from Ghana and I am 24 years.
I love cycling and I work as a computer technician as well.
I started racing bike in the year 2012, now I’m in a cycling team and his name is All Starts Cycling Club. I compete in Ghana and in other countries within West Africa.
In a week I try to cover about 300 kms and I don’t really do races in Ghana except Cycling Challenge, we don’t have MTB races. I’am a good in fixing my own bike and I want to be like Alberto Contador. My favourite dish is rice, I like it a lot and I like listening to Gospel songs and Reggie, the cycling is my favourite hobby”.
VERSIONE IN ITALIANO 
Victor Cudjoe è un giovane ciclista ghanese che compete in Ghana e in altri paesi dell’Africa occidentale con una squadra ciclistica locale. Nel 2013 ha vinto una tappa del Tour of Ghana e sogna di essere come Alberto Contador.
“Il mio nome è Victor Cudjoe, vengo dal Ghana e ho 24 anni.
Amo il ciclismo e lavoro anche come tecnico informatico.
Ho iniziato a correre in bici nel 2012, ora sono in una squadra di ciclismo, il suo nome è All Starts Cycling Club. Partecipo a corse in Ghana e in altri paesi dell’Africa Occidentale.
In una settimana cerco di percorrere circa 300 km e non faccio gare tranne qualche Challenge, non abbiamo gare di MTB in Ghana. Sono bravo a sistemare la mia bicicletta e voglio essere come Alberto Contador. Il mio piatto preferito è il riso e mi piace ascoltare le canzoni Gospel e Reggie, il ciclismo è il mio hobby preferito “.
Many thanks Victor Cudjoe.
by peterfaso